روزهای امتحان

سلام ابن اولین مطلبی هست که من از خودم به ثبت میرسونم و از اون جایی که امروز امتحانام تموم شده خیلی خوشحالم الان خوب میدونم که بچه محصل ها حس منو خیلی خوب درک میکنن اخ که چه روزای مزخرفی هست ادم نه خواب داره نه خوراک البته واسه بچه در س خونا نه اونایی که ....... اره دیگه خلاصه اینکه منم تا حدودی درس خونم البته نه از اون خر خونا به هر حال تموم شد امسال متاسفانه پایه تقلب نبود و من بدبخت فقط پایگاه اطلاع رسانی بودم و کسی نبود به من برسونه پایه تقلبی که به من می رسوند رفته بود در کل با کلی کابوس فرمول های مختلف این برگه های سفید وحشت رو تمومشون کردم ولی امروز که با بچه ها جشن پایان امتحانا رو گرفته بودیم  می گفتیم دیگه این روزا گیرمون نمیاد به نظر من قشنگترین روزای عمر یه ادم میتونه پشت نیمکتای مدرسه بگذره وشیرین ترین روزای ادم با کسب علم اونم با عشق واقعی به اون تکمیل میشه.........

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام منم یه دانش اموزم واقعا که از تعبیر زیبایی برای ورقه امتحان استفاده کردی د,ست عزیز وبت خیلی باحاله البته مطالب کمی داره خوب عیبی نداره تازه اومدی رویکارولی امیدوارم موفق باشی . xxxy.xxyx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد