روزی دانشمندان بزرگ تصمیم می گیرند که قایم باشک بازی کنند از بخت بد انیشتین کسی است که باید چشم بگذارد او باید تا ۱۰۰ بشمارد و سپس شروع به گشتن کندهمه شروع به قایم شدن میکنند به جز نیوتن نیوتن فقط یک مربع یک متری روی زمین می کشد و داخل ان رو به روی انیشتین می ایستد انیشتن می شمرد۱،۲،۳.....۹۹،۱۰۰ او چشمانش را باز می کند و می بیند نیوتن رو به روی او ایستاده است انیشتین می گوید سوک سوک نیوتن می گوید سوک سوک نشده است او ادعا می کند که نیوتن نیست تمام دانشمندان بیرون می ایند تا ببینند چگونه او ثابت می کند که نیوتن نیست نیوتن می گوید من در یک متر مربع ایستاده ام این باعث می شود که من بشوم نیوتن بر متر مربع چون یک متر مربع معادل یک پاسکال است من پاسکال هستم پس سوک سوک پاسکال!!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
کلاس دوست داشتنی جمعه 20 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:59 ب.ظ http://lovingclass.blogsky.com/

سلام
اتفاقاً همین امروز قبل از ظهر این حکایت را برای بچه هایی که پیش ما آمده بودند تعریف می کردیم .
برای بچه ها خیلی جالب بود .
براتون آرزوی موفقیت دارم خانم گل

[ بدون نام ] دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:18 ب.ظ

خیلی باحال بود خوشم اومد ۲۰ امتیاز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد