همه نوع شعری موجود است

خب برای اینکه از شعر و شعر خوانی هم بی نصیب نمونید چند قطعه شعر هم می نویسم 

کسی از برون شیشه نبوید گلاب را           بشکن دلم که رایحه درد بشنوی 

 

یا رب دل پاک و جان اگاهم ده        اه شب و گریه ی سحر گاهم ده 

 

 و عشق صدای فاصله هاست صدای فاصله هایی که غرق ابهامند نه صدای فاصله هایی که مثل نقره تمیزند و با شنیدن یک هیچ می شوند کدر همیشه عاشق تنهاست(اینم یه شعر از بهترین شاعر سهراب سپهری البته به نظر من) 

 

زندگی زیباست اری زندگی زیباست زندگی اتشگهی دیرینه پابرجاست گر بیفروزیش رقص شعله اش از هر کران پیداست ورنه خاموش است و خاموشی گناه ماست

 

نظرات 1 + ارسال نظر
موج(جواد) پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ق.ظ http://dolaat.blogsky.com

سسلام

ممنون که اومدین!!!

کلبمو با حضورت نورانی کردی....

تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ... تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست ... تنهایی را دوست دام زیرا تجربه کردم ... تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست .. . تنهایی را دوست دارم زیرا.... در کلبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست و انتظار کشیدنم را پنهان خواهم کرد

راستی عزاداریت قبول...التماس دعا

شاد باشی..

بازم بیا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد