سلام امروز دلم میخواد یه کم در مورد مدرسمون معلمامون بگم بگم که چه زجری میکشم من بگم که چه ادمایی پیدا میشن بگم که بعضی معلم ها چقدر باحالن راستشو بخواین اصلا نمی خوام که غیبت کنم ولی خب به قول یکی از دوستام غیبت پشت سر این معلمها حلاله حلاله چی دارین تاییدم میکنین دمتون گرم یعنی ۲۰ امتیاز خب داشتم می گفتم امسال یه معلم داریم نمی دونین چی هست هیکل ۲۰ قیافه ۱۲۰ اخلاق ۴۲۰ این بشر هیکل داره دراکولا ابروهای به هم پیوسته چشمای درشت در کل ما که به زور حتی پا میشیم درس جواب میدیم چه برسه به این که بخواهیم ازش ایراد بگیریم یا سر کلاسش تیکه بپرونیم چند روز پیش یکی از دوستام رفت پیشش گفت خانوم اگه میشه یه نگاه به برگه ی امتحانی ما بندازین خانمه بهش گفت خب منظور من که ۲۰ متری دوستم بودم ان چنان ترسیدم که تا دم در کلاسمون دویدم بیچاره اون دوستم که دیگه ..... سوال طرح کردنش که دیگه هیچی امتحان ترم اولمون خیر سرش سوال طرح کرده بود یه سوالا چند تا جواب داشت هر کدومم می نوشتی چون ذکر نکرده بود به کدوم اشاره بشه درست بود حالا امتحانارو که تصحیح کرده بود واسه همه اشتباه گرفته بود می گفت باید اونی که تو ذهن منه رو باید بنویسین جالب نیست !!!!! تازه این که چیزی نیست اول سال که اومده بود می گفت بچه ها کسی حق نداره سر کلاس من بخنده و حرف بزنه اونوقت یا جای منه یا جای اون حالا جلسه های بعدی میومد می گفت بچه ها چرا کلاستون خشکه اتفاقا هر جلسه هم تکرار می کرد ما واقعا می موندیم واسه خانوم خانوما کلاس تر با این اخلاقش یعنی چی ؟؟؟ حالا موضوع وقتی جالب تر میشد که خودش یه چیز خنده دار می گفت بعد که ما می خندیدیم می گفت اینو نگفتم واسه خنده چرا خندیدین شماها با خندتون کلاس منو بردین زیر سوال منو مسخره کردین دیگه اگه تکرار بشه باهاتون برخورد میشه با بچه ها که دور هم جمع شده بودیم می گفتیم بد بخت شوهرش فرض کنین یه چیزی بگه خنده دار بعد اون بدبختم شروع کنه به خنده بعد بهش بگه من اینو نگفته بودم واسه خنده تا یک هفته باهات قهرم چقدر جالب میشه بی خود نیست که تا حالا شوهر نکرده (سن=36)قبل از امتحانامون می گفت ادبیات مثل یه منشور می مونه از هر طرف که بهش نگاه کنی یه رنگی داره واسه همینم هر جوابی تو ادبیات میتونه صحیح باشه حالا بعد از امتحانا میگه من کی گفتم هر چی دلش خواسته اشتباه گرفته تو امتحانمون مثلا می گه دستور رو نباید اجازه معنی کنین باید اجازه دادن معنی کنین خلاصه اینقدر این معلم مزخرفه که ادم حالش به هم میخوره البته من که دلم نمیخواد پشت سر این معلم های نازنین غیبت کنم اخه می دونین غیبت اصلا خوب نیستدر کل واسه معلم هامون شفاعت طلب می کنم و واقعاواسه بعضی هاشون متاسفم که هنوز به روانشناس مراجعه نکرده میان واسه تدریس و امیدوارم نفرین های ما دانش اموزا رو هم جدی بگیرن چون تا حالا سه موردش تو مدرسه ی ما اجابت شدهخب اخیش دلم خالی شد اخه اگه می خوستم به خود معلممون اینارو بگم باید رخت از دیار خودم بر می بستم البته در پایان باید این رو هم ذکر کنم که بعضی از معلم هامون خیلی ماهن و خودم دربست مخلص همشونم هستم  

 

بای بای دوستان نظر دادین ممنون میشم

نظرات 2 + ارسال نظر
اسد پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ق.ظ http://shadbad.persianblog.ir

باید این چنین معلمایی باشند تا قدر معلم خوب رو دونست
به هر حال هر دو لازمه هم خوب هم بد

چشم آبی پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:21 ب.ظ http://hadyy.persianblog.ir

سلام[گل]وبلاگ جالبی داری[قلب][قلب]ممنون میشم اگه به ما هم سربزنی[چشمک]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد